fredag 20. mars 2009

Det finnes et liv uten for cyberspace?

Woohoooo, god nyhet til alle wow nerder! Det er laget liv utenfor wow hvor man kan leve. Man kan spise mat, man kan sove, man kan gå påå skole. Egentlig kan du gjøre alt!

Man har nådd en god del lenger hvis man gjør det bra i livet, enn hvis du gjør det bra i wow. Det er jo noe de fleste burde skjønne da. Man får ikke no bedre liv selv om man har høy level i et spill. Eller hvis du ligger høyt på en rankingliste.

Dette blogg innlegget her sier jo egentlig litt i mot det forrige innlegget om at man skal ha det gøy på nettet, og såklart skal man ha det gøy på nettet, men det får da faen meg finnes grenser på hvor mange timer man skal sitte å spille i strekk!

Ha det gøy på nettet for faen!

Noe av det viktigste med internett er å ha det gøy på nettet. Det er jo noe av grunnen til at det er så mange som har internett. Det jeg tror er de mest populære aktivitetene på internett er facebook, nettby, blogging og gaming. Det er i hvert fall det jeg har sett for meg at de fleste driver med på nettet.

Jeg vet ikke hva dere tror, men jeg er ganske sikker på at unge folk er mer nyskjerrige en eldre folk, og derfor prøver de ut flere spill/sider på nettet, og er derfor mer på nettet enn de fleste voksene, fordi eldre folk er litt mer redde for å prøve seg fram på nettet.

Ting jeg driver jevnlig med på nettet er facebook.com, last.fm, 123spill.no, msn, og lignene ting.

Men til slutt et lite vistomsord til alle dere konservative antiinternett folk. Det går faktisk ann å ha det gøy på nettet, også.

torsdag 12. mars 2009

Ikke tro alt du ser og leser på nett.

http://herregud.com/index.asp?id=244


hahahaha, jeg trodde faktisk på all den bullshiten som sto på den siden, men når jeg leste om jesus solkrem med 0 solfaktor og 100 jesus faktor, så skjønte jeg at det var no muffins på fære.


en sikker kilde for useriøs informasjon er jo ikkepedia (http://ikkepedia.org/wiki/Hovedside)

så poenget mitt er jo at man burde bruke litt sund fornuft når man surfer på nettet etter informasjon. men ikkepedia er jo en side som er lagd for å gi den useriøs info, ment som tull, og det er så overdrevent at de fleste burde skjønne at det ikke er sant. Men andre sider som Wikipedia, som er ment for å gi det riktig informasjon er jo ikke riktig til alle tider. det er ofte dårlig forklart, og mange småfeil, som ikke burde være der, som kan sette deg på vilspor.

grunnen til at det ikke er lurt å tro på alt du leser på nettet er fordi hvem som helst som har tilgang til internett kan legge ut tung der, og da sier det jo seg selv at mange vil legge ut masse bullshit.

til slutt vil jeg legge ut et eksempel fra ikkepedia, for å vise hvor mye bullshit som liger der.

Link: http://ikkepedia.org/wiki/Dimmu_borgir

fredag 30. januar 2009

nå er det tid for ny skoleoppgave :D




nå kommer noen bilder som jeg har tatt av meg selv, kankje ikke så rart når det er en selvportrets oppgave. og som man nok ser så er det ganske my photoshop med i bildet :)

fredag 23. januar 2009

Komposisjons oppgave


svart vegg.

paks sånn baklengs


Jeg fant noen kule skap et sted på skolen ingen har vært før! det var sånn røde og lilla, annenhvert skap, så jeg bestemte meg for å legge dem ut i bloggen min, siden vi skulle ha om komplimentærfarger på skolen, og siden rød og grønn er komplimentærfarger så synes jeg det passa jævlig bra :)

Sommer & Mars


jeg fant et kult strand bilde på google, og jeg og Verner bestemte oss for å dra dit å bade, men vi fant ut at det var litt for langt unna, så da bare photoshopa vi oss dit :D

torsdag 22. januar 2009

Stor Cola. ... ... liten kopp?.. nei. liten Magnus



dette var jo egentlig ganske gøy å jobbe med :D skulle virkelig ønske jeg kunne bade i cola en dag:)

jeg våkna tidlig i morres


MITT FØRSTE INNLEGG FOR FA*N
og jeg har lagt ut et fint bilde av vemund :)