Woohoooo, god nyhet til alle wow nerder! Det er laget liv utenfor wow hvor man kan leve. Man kan spise mat, man kan sove, man kan gå påå skole. Egentlig kan du gjøre alt!
Man har nådd en god del lenger hvis man gjør det bra i livet, enn hvis du gjør det bra i wow. Det er jo noe de fleste burde skjønne da. Man får ikke no bedre liv selv om man har høy level i et spill. Eller hvis du ligger høyt på en rankingliste.
Dette blogg innlegget her sier jo egentlig litt i mot det forrige innlegget om at man skal ha det gøy på nettet, og såklart skal man ha det gøy på nettet, men det får da faen meg finnes grenser på hvor mange timer man skal sitte å spille i strekk!







