nå kommer noen bilder som jeg har tatt av meg selv, kankje ikke så rart når det er en selvportrets oppgave. og som man nok ser så er det ganske my photoshop med i bildet :)
Jeg fant noen kule skap et sted på skolen ingen har vært før! det var sånn røde og lilla, annenhvert skap, så jeg bestemte meg for å legge dem ut i bloggen min, siden vi skulle ha om komplimentærfarger på skolen, og siden rød og grønn er komplimentærfarger så synes jeg det passa jævlig bra :)
jeg fant et kult strand bilde på google, og jeg og Verner bestemte oss for å dra dit å bade, men vi fant ut at det var litt for langt unna, så da bare photoshopa vi oss dit :D