fredag 30. januar 2009

nå er det tid for ny skoleoppgave :D




nå kommer noen bilder som jeg har tatt av meg selv, kankje ikke så rart når det er en selvportrets oppgave. og som man nok ser så er det ganske my photoshop med i bildet :)

fredag 23. januar 2009

Komposisjons oppgave


svart vegg.

paks sånn baklengs


Jeg fant noen kule skap et sted på skolen ingen har vært før! det var sånn røde og lilla, annenhvert skap, så jeg bestemte meg for å legge dem ut i bloggen min, siden vi skulle ha om komplimentærfarger på skolen, og siden rød og grønn er komplimentærfarger så synes jeg det passa jævlig bra :)

Sommer & Mars


jeg fant et kult strand bilde på google, og jeg og Verner bestemte oss for å dra dit å bade, men vi fant ut at det var litt for langt unna, så da bare photoshopa vi oss dit :D

torsdag 22. januar 2009

Stor Cola. ... ... liten kopp?.. nei. liten Magnus



dette var jo egentlig ganske gøy å jobbe med :D skulle virkelig ønske jeg kunne bade i cola en dag:)

jeg våkna tidlig i morres


MITT FØRSTE INNLEGG FOR FA*N
og jeg har lagt ut et fint bilde av vemund :)