skip to main
|
skip to sidebar
Magnus
torsdag 22. januar 2009
jeg våkna tidlig i morres
MITT FØRSTE INNLEGG FOR FA*N
og jeg har lagt ut et fint bilde av vemund :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Følgere
Bloggarkiv
►
2010
(2)
►
mai
(1)
►
mars
(1)
▼
2009
(9)
►
mars
(3)
▼
januar
(6)
nå er det tid for ny skoleoppgave :D
Komposisjons oppgave
paks sånn baklengs
Sommer & Mars
Stor Cola. ... ... liten kopp?.. nei. liten Magnus
jeg våkna tidlig i morres
Om meg
Magnus & Mor di
Nittedal, Akershus, Norway
Skoleblogg fo sho'
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar