fredag 23. januar 2009

paks sånn baklengs


Jeg fant noen kule skap et sted på skolen ingen har vært før! det var sånn røde og lilla, annenhvert skap, så jeg bestemte meg for å legge dem ut i bloggen min, siden vi skulle ha om komplimentærfarger på skolen, og siden rød og grønn er komplimentærfarger så synes jeg det passa jævlig bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar