
Jeg fant noen kule skap et sted på skolen ingen har vært før! det var sånn røde og lilla, annenhvert skap, så jeg bestemte meg for å legge dem ut i bloggen min, siden vi skulle ha om komplimentærfarger på skolen, og siden rød og grønn er komplimentærfarger så synes jeg det passa jævlig bra :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar