fredag 21. mai 2010
MAKING MYSPACE FOR PURIFIED IN BLOOD YEA FFS OMG 2K
vi jobber også for fullt for å finne målene vi må ha for å lage siden. det er vanskelig å finne hvilke mål som ser best ut med dette kommer seg litt etter hvert.
i de forrige ukene har jeg vært litt sløv med å blogge om hva som har skjedd, men mesteparten av tiden har vi brukt til å komme med ideer til hvordan myspacen skal se ut, og vi har sikkert tegna rundt 50 skisser. alt fra useriøse tegninger av teletubbier som skyter hverandre, til ganske tøffe tegninger, og til slutt ideen vi gikk god for.
fredag 26. mars 2010
woops
jeg kan legge ut noen videoer som jeg liker godt! http://www.youtube.com/watch?v=XiLulP9EErc&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-4-HM jeg synes denne videoen er fet fordi den er orginal, og de bruker spot motion for å lage den. http://www.youtube.com/watch?v=axEIXsmeUVg dette er gorillaz med feel good inc. jeg digger egentlig alle musikkvideoene til gorillaz på grunn av at det alltid er tegnefilm, og de får til en utrolig kul suburban effekt på videoene sine.
en video jeg synes er kjedelig er phil collins med in the air http://www.youtube.com/watch?v=ZMSRFAh8iUs&feature=related den er så utrolig kjedelig fordi man bare ser ansiktet hans hele tiden, og med samme kjedelige effekt gjennom hele sangen.
i dag (26. mars) har vi gjort grundig reaserch på fete effekter og elementer man kan bruke i musikkvideoer. vi har sett på mange videoer på youtube hvor forskjellige folk viser hvordan man bruker disse effektene.
fredag 20. mars 2009
Det finnes et liv uten for cyberspace?
Woohoooo, god nyhet til alle wow nerder! Det er laget liv utenfor wow hvor man kan leve. Man kan spise mat, man kan sove, man kan gå påå skole. Egentlig kan du gjøre alt!
Man har nådd en god del lenger hvis man gjør det bra i livet, enn hvis du gjør det bra i wow. Det er jo noe de fleste burde skjønne da. Man får ikke no bedre liv selv om man har høy level i et spill. Eller hvis du ligger høyt på en rankingliste.
Dette blogg innlegget her sier jo egentlig litt i mot det forrige innlegget om at man skal ha det gøy på nettet, og såklart skal man ha det gøy på nettet, men det får da faen meg finnes grenser på hvor mange timer man skal sitte å spille i strekk!
Ha det gøy på nettet for faen!
Noe av det viktigste med internett er å ha det gøy på nettet. Det er jo noe av grunnen til at det er så mange som har internett. Det jeg tror er de mest populære aktivitetene på internett er facebook, nettby, blogging og gaming. Det er i hvert fall det jeg har sett for meg at de fleste driver med på nettet.
Jeg vet ikke hva dere tror, men jeg er ganske sikker på at unge folk er mer nyskjerrige en eldre folk, og derfor prøver de ut flere spill/sider på nettet, og er derfor mer på nettet enn de fleste voksene, fordi eldre folk er litt mer redde for å prøve seg fram på nettet.
Ting jeg driver jevnlig med på nettet er facebook.com, last.fm, 123spill.no, msn, og lignene ting.
Men til slutt et lite vistomsord til alle dere konservative antiinternett folk. Det går faktisk ann å ha det gøy på nettet, også.
torsdag 12. mars 2009
Ikke tro alt du ser og leser på nett.
hahahaha, jeg trodde faktisk på all den bullshiten som sto på den siden, men når jeg leste om jesus solkrem med 0 solfaktor og 100 jesus faktor, så skjønte jeg at det var no muffins på fære.
en sikker kilde for useriøs informasjon er jo ikkepedia (http://ikkepedia.org/wiki/Hovedside)
så poenget mitt er jo at man burde bruke litt sund fornuft når man surfer på nettet etter informasjon. men ikkepedia er jo en side som er lagd for å gi den useriøs info, ment som tull, og det er så overdrevent at de fleste burde skjønne at det ikke er sant. Men andre sider som Wikipedia, som er ment for å gi det riktig informasjon er jo ikke riktig til alle tider. det er ofte dårlig forklart, og mange småfeil, som ikke burde være der, som kan sette deg på vilspor.
grunnen til at det ikke er lurt å tro på alt du leser på nettet er fordi hvem som helst som har tilgang til internett kan legge ut tung der, og da sier det jo seg selv at mange vil legge ut masse bullshit.
til slutt vil jeg legge ut et eksempel fra ikkepedia, for å vise hvor mye bullshit som liger der.
Link: http://ikkepedia.org/wiki/Dimmu_borgir



