fredag 21. mai 2010

MAKING MYSPACE FOR PURIFIED IN BLOOD YEA FFS OMG 2K

i dag holder vi på med å lage myspace for metalcore bandet "Purified in Blood" vi har så langt kommet med en kjempe fet ide for hvordan den skal se ut! siden bandet spiller mye på det å være brutale spiller vi mye på å ha ting litt hardt og brutalt, så vi har lagd en metal bakrunn og har litt blod og kulehull rundt omkring.

vi jobber også for fullt for å finne målene vi må ha for å lage siden. det er vanskelig å finne hvilke mål som ser best ut med dette kommer seg litt etter hvert.

i de forrige ukene har jeg vært litt sløv med å blogge om hva som har skjedd, men mesteparten av tiden har vi brukt til å komme med ideer til hvordan myspacen skal se ut, og vi har sikkert tegna rundt 50 skisser. alt fra useriøse tegninger av teletubbier som skyter hverandre, til ganske tøffe tegninger, og til slutt ideen vi gikk god for.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar