fredag 26. mars 2010

woops

må bare beklage at jeg ikke har blogget på en stund, men i de tidligere ukene har gjort analyser av forskjellige musikkvideoer, og trekt ut ting som vi synes er kule og freshe.
jeg kan legge ut noen videoer som jeg liker godt! http://www.youtube.com/watch?v=XiLulP9EErc&feature=rec-LGOUT-exp_fresh+div-1r-4-HM jeg synes denne videoen er fet fordi den er orginal, og de bruker spot motion for å lage den. http://www.youtube.com/watch?v=axEIXsmeUVg dette er gorillaz med feel good inc. jeg digger egentlig alle musikkvideoene til gorillaz på grunn av at det alltid er tegnefilm, og de får til en utrolig kul suburban effekt på videoene sine.

en video jeg synes er kjedelig er phil collins med in the air http://www.youtube.com/watch?v=ZMSRFAh8iUs&feature=related den er så utrolig kjedelig fordi man bare ser ansiktet hans hele tiden, og med samme kjedelige effekt gjennom hele sangen.

i dag (26. mars) har vi gjort grundig reaserch på fete effekter og elementer man kan bruke i musikkvideoer. vi har sett på mange videoer på youtube hvor forskjellige folk viser hvordan man bruker disse effektene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar