Noe av det viktigste med internett er å ha det gøy på nettet. Det er jo noe av grunnen til at det er så mange som har internett. Det jeg tror er de mest populære aktivitetene på internett er facebook, nettby, blogging og gaming. Det er i hvert fall det jeg har sett for meg at de fleste driver med på nettet.
Jeg vet ikke hva dere tror, men jeg er ganske sikker på at unge folk er mer nyskjerrige en eldre folk, og derfor prøver de ut flere spill/sider på nettet, og er derfor mer på nettet enn de fleste voksene, fordi eldre folk er litt mer redde for å prøve seg fram på nettet.
Ting jeg driver jevnlig med på nettet er facebook.com, last.fm, 123spill.no, msn, og lignene ting.
Men til slutt et lite vistomsord til alle dere konservative antiinternett folk. Det går faktisk ann å ha det gøy på nettet, også.
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar