fredag 30. januar 2009

nå er det tid for ny skoleoppgave :D




nå kommer noen bilder som jeg har tatt av meg selv, kankje ikke så rart når det er en selvportrets oppgave. og som man nok ser så er det ganske my photoshop med i bildet :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar