skip to main
|
skip to sidebar
Magnus
fredag 30. januar 2009
nå er det tid for ny skoleoppgave :D
nå kommer noen bilder som jeg har tatt av meg selv, kankje ikke så rart når det er en selvportrets oppgave. og som man nok ser så er det ganske my photoshop med i bildet :)
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar
Nyere innlegg
Eldre innlegg
Startsiden
Abonner på:
Legg inn kommentarer (Atom)
Følgere
Bloggarkiv
►
2010
(2)
►
mai
(1)
►
mars
(1)
▼
2009
(9)
►
mars
(3)
▼
januar
(6)
nå er det tid for ny skoleoppgave :D
Komposisjons oppgave
paks sånn baklengs
Sommer & Mars
Stor Cola. ... ... liten kopp?.. nei. liten Magnus
jeg våkna tidlig i morres
Om meg
Magnus & Mor di
Nittedal, Akershus, Norway
Skoleblogg fo sho'
Vis hele profilen min
Ingen kommentarer:
Legg inn en kommentar